anti boy-part26
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 آذر 1391برچسب:, توسط sara

بعد از شام......:

سارا:خوب حالا من رو کاناپه..تو هم هر جا خواستی....

رن:هاها خیال باطل....تخته خواب شو هست....با هم میخوابیم...

سارا:من بد خوابم...لگد میزنم...گاز میگیرم....

رن:جه جو که اینکارارو نکردی.....تازه همش یه پتو و بالشت داریم

سارا:واااااااااااااااااای که چقدر اینجا مجهزه..اخه تو با چه فکری

گفتی شبو اینجا بمونیم.....

رن:تا اون جایی که یادم میاد اصلا فکر نکردم...

سارا:هه هه هه هه دارم دیوونه میشم..

رن:واضحه....

با کلی دعوا و کتک کاری خودمونو رو کاناپه جا کردیم

(هاهاها اینا چه زوج خوبین بیس چار ساعته در حال دعوا کردنن)

سارا:رننننننننننن میدونی الان هوا چقدر سرده....؟

رن:اره..منم دارم یخ میکنم.......

سارا:اینجا وسیله ای برا گرم کردم ندارههههههههههه...

رن:نههههههههههههههههه

سارا:ما میمیرییییییییییییییییییییییییییییییییم

رن:نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه

سارا:چررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااا

رن:نهههههههههههههههههههههههههههههههههه....

سارا:درد تو چرا هی میگی نه......

رن:ا..ا..اخه فکم ی...یخ کرده...نمیتونم حرف بزنم....ا...ایی..تو

چه گرمی.....

سارا:غلط کن..تو گرمی......

هه هه دعوا میشه الان..خو خودافظ...تا فردا نه پس فردا...

باییییییییییییییییییییییییییییی...نظر یادتون نره....


نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت16:36---14 آذر 1391
هویییییییی سارا میخوای بارن چه کنی غیرتی میشم هااااااااااا خیلی باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: